Start søgning
 base64Hash

Sådan fungerer platformen

Vores rolle

HomeToGo er en markedsplads med verdens største udvalg af ferieboliger, som tilbydes af flere udbydere, der samarbejder med os. Vores markedsplads sammenligner på få sekunder alle tilbud fra disse udbydere og viser dig dem i henhold til klassificeringskriterierne, der er defineret nedenfor. 

Markedspladsen samler et stort udbud i én simpel søgning, så brugere kan booke overnatninger fra forskellige udbydere enten på udbydernes eksterne hjemmesider eller direkte på HomeToGo-platformen. HomeToGo modtager en kommission fra den tilsluttede bookingudbyder for hver vellykket formidling af en booking eller for generering af henholdsvis en forespørgsel eller et klik. 

HomeToGo indgår ingen bookingkontrakt med rejsende. Lejekontrakter indgås direkte med udbyderen og/eller ejeren af ejendommen, uanset om du er blevet omdirigeret til udbyderens hjemmeside for at afslutte din booking, eller om du har indtastet dine bookingoplysninger direkte på vores platform (i så fald videresender vi oplysningerne til udbyderen, som du forpligter dig til at betale beløbet for din reservation til). 

Eventuelle klager vedrørende din leje-, annullerings- eller refusionsanmodning skal derfor rettes til udbyderen. Vi vil dog gøre vores bedste for at hjælpe dig med sådanne klager, hvis det er muligt. 

For yderligere oplysninger henvises til vores generelle vilkår og betingelser for brug.

Hvordan vælges de tilbud, vi viser på vores platform?

De tilbud, vi foreslår, er ikke udtømmende. 

Vi samarbejder med tusindvis af betroede udbydere. For at deres tilbud kan blive opført, skal disse udbydere tilbyde turistindkvartering på lejebasis eller tillade ejere (professionelle eller ikke-professionelle) at tilbyde bolig til leje og indgå lejekontrakter via dem.

Vores udbydere betaler os i henhold til vilkårene i den aftale, vi indgår med dem. Udbydere, der ikke betaler HomeToGo, er ikke opført. Tilbud fra vores udbydere kan også blive fjernet, hvis en udbyder ikke overholder vilkårene i vores aftale, hvis aftalen udløber, eller hvis der foreligger andre juridiske årsager.

Metode og hyppighed for opdatering af tilbud

Priserne og oplysningerne om de tilbud, der vises på vores platform, bestemmes og leveres af vores udbydere, enten via Application Programming Interfaces (API'er), statiske feeds eller via andre tekniske værktøjer. Vores udbydere er alene ansvarlige for nøjagtigheden af sådanne priser og oplysninger, som vi ikke kan garantere. 

Tilbudsoplysningerne opdateres på samme måde og mindst én gang om dagen.

Hvordan rangeres tilbud?

Rangeringsrækkefølgen af tilbuddene vil også blive bestemt af de rangeringspræferencer, du vælger: 

  • Standardrangeringen er baseret på tilbuddets popularitet: Vores selvlærende algoritme rangerer tilbuddene efter deres relevans for den rejsende, baseret på den feedback eller de forventninger, som han/hun har oplyst til vores tjeneste (f.eks. ejendommens beliggenhed, antal af rejsende, pris, præference, ønskede faciliteter osv.). Målet er at sikre, at søgeresultaterne matcher den rejsendes behov. 
  • Bedste pris: En undergruppe af de mest relevante tilbud udvælges og rangeres fra laveste til højeste pris. Prisen vises pr. ophold (eller nat, hvis valgt), afhængigt af dit valg og i henhold til det angivne antal rejsende. 

Rangeringen af tilbud på søgeresultatsiderne på vores platform er baseret på en dynamisk selvlærende algoritme, der udvikler sig over tid, og som kan variere afhængigt af en række forskellige faktorer, såsom:

  • Den bestemte kombination af søgekriterier, du indtaster på vores platform: Disse kriterier kan omfatte variabler såsom destination, pris, antal rejsende, type indkvartering, specifikke faciliteter på ejendommen (f.eks. tilstedeværelse af en swimmingpool). 
  • Kvaliteten af tilbuddene: Når tilbud er matchet med søgekriterierne, vil andre kvalitetsegenskaber, såsom hvor populært tilbuddet er, faciliteter eller brugerinteraktioner (f.eks. hvor mange gange, der blev klikket på tilbuddet, og/eller vist oplysninger) influere på den endelige sortering af tilbud. 
  • Kommissionen, som HomeToGo modtager fra udbydere: Kommissionen påvirker også udseendet og sorteringen af søgeresultater, selvom den ikke er den dominerende faktor, og den bruges altid i kombination med andre faktorer. 

Afslutningsvis er HomeToGos mission at give rejsende oplysninger og værktøjer, så de kan finde en ideel indkvartering blandt et meget stort antal tilgængelige tilbud.

Anmeldelser

Anmeldelserne om overnatningsoplevelser leveres af brugere, der har booket på vores platform (angivet som "Verificeret gæst af HomeToGo") ) og/eller af vores udbydere (som angivet her). 

Den endelige stjernebedømmelse (op til maksimalt 5) er det enkle gennemsnit af alle vurderinger for det specifikke tilbud, der er tilgængelige for os (dvs. vi tilføjer alle vurderinger, vi modtager, og dividerer dette beløb med antallet af tilgængelige vurderinger). I sjældne tilfælde kan en stjernebedømmelse, der leveres af en af vores udbydere, afrundes af den pågældende udbyder og kan derfor afvige fra udbyderens eget system. 

De anmeldelser, der indsamles af vores udbydere, kan ikke verificeres direkte af os - vi stoler på, at vores udbydere kontrollerer deres ægthed.

Hvis en anmeldelse er indsamlet fra en bruger, der bookede på vores platform, og som (så vidt vi ved) boede i boligen, vises emblemet "Verificeret gæst af HomeToGo". Derfor stammer en anmeldelse fra en "Verificeret gæst af HomeToGo" fra en bruger, der har booket på vores platform, hvilket sikrer, at kun rigtige gæster kan indsende en anmeldelse (booking- og anmeldelsesoplysninger skal være identiske). 

Hvis navnet på en person, der har indsendt en anmeldelse, ikke er tilgængeligt, viser vi "Gæst".

Viste anmeldelser kan være stjernebedømmelser med eller uden tekst eller anmdelsestekster uden stjernebedømmelse afhængigt af, hvad vi modtager fra vores brugere, der bookede eller fra vores udbydere. Vi kan vise et gennemsnit af stjernebedømmelser fra vores udbydere, mens en samlet stjernebedømmelse fra os kan beregnes ud fra yderligere bedømmelser.For nogle tilbud vises kun anmeldelser fra den respektive udbyder. 

Den samlede vurdering af et tilbud kan skelne mellem flere underkategorier. Scoren pr. underkategori er et simpelt gennemsnit af alle de vurderinger, som vi har adgang til for den pågældende underkategori, idet vi tager hensyn til følgende spørgsmål bag disse underkategorier: 

  • Renlighed: Var boligen pæn og organiseret ved ankomsten?
  • Udstyr: Havde boligen alle de apparater og faciliteter, du havde brug for?
  • Gæstfrihed: Følte du dig velkommen? 
  • Samlet indtryk: Hvordan ser boligen ud udefra?
  • Beliggenhed: Er det tæt på de nærliggende attraktioner? 
  • Pris/værdi: Fik du god valuta for pengene?

Udbydernes kategoridefinitioner kan afvige fra ovenstående betydning, mens vi beholder vores fortolkning.

Den generelle sandfærdighed af anmeldelsestekster kontrolleres ikke. Vi kan dog fjerne anmeldelser, hvis vi bliver opmærksomme på, at en anmeldelse er falsk, indeholder ulovligt, personligt eller ærekrænkende indhold (f.eks. hadefuld tale, diskrimination, trusler, voldeligt sprogbrug). Der kan træffes foranstaltninger over for anmeldere, der handler uhensigtsmæssigt, især på en ulovlig måde.

Derudover kan anmeldelser på vores platformes tjenester blive vist, der indsamles via værktøjer til indsamling af anmeldelser (som reviews.io).

image-tag