Feriehuse, ferielejligheder og sommerhuse – HomeToGo
Start søgning
 base64Hash

Retningslinjer for indhold for HomeToGo

1. Introduktion

HomeToGo er en dynamisk rejseplatform drevet af den uvurderlige indsigt fra værter og gæster.

Vi opfordrer vores udbydere, herunder både private og professionelle værter, til at levere informative, omfattende og pålidelige beskrivelser til deres opslag. Derudover opfordres gæsterne til at skrive og dele anmeldelser om deres ophold og dermed berige vores platform med nyttigt indhold for fremtidige gæster. For at sikre den høje kvalitet, troværdighed og integritet af vores platform har vi etableret følgende retningslinjer for indhold. 

Bemærk: Indholdet leveret af vores udbydere og gæster repræsenterer deres personlige meninger og perspektiver. Bidragene afspejler ikke HomeToGo 's mening og er ikke godkendt af os.

2. Indhold delt af udbyderen

2.1 Beskrivelser og billeder af ejendomme 

Det er afgørende, at udbydere deler nøjagtige og lovlige oplysninger om deres ejendomme. Anbefalede fremgangsmåder:

  • Nøjagtighed og ærlighed: Udbydere skal dele nøjagtige og sandfærdige oplysninger om deres ejendom. Dette omfatter at undgå overdrivelse eller vildledende udsagn.
  • Intellektuel ejendom: Udbydere bør kun bruge billeder og indhold, som de har ret til at bruge, og som ikke krænker nogen ophavsret eller varemærkerettigheder.
  • Billeder af god kvalitet: Vi opfordrer udbydere til at bruge billeder af høj kvalitet, der nøjagtigt repræsenterer ejendommen. Slørede eller vildledende fotos af lav kvalitet bør undgås.
  • Fortrolighedshensyn: Udbydere bør respektere deres naboers og gæsters privatliv. Det er vigtigt ikke at medtage billeder eller oplysninger, der kan kompromittere privatlivets fred.
  • Ikke-diskrimination: Udbydere bør undgå at bruge sprog eller billeder, der er diskriminerende over for enkeltpersoner eller grupper.

3. Indhold delt af gæsten

3.1 Bedømmelser og anmeldelser

  • Ærlig feedback: Anmeldelser bør give ærlig og konstruktiv feedback om opholdet og blandt andet fremhæve de positive aspekter samt områder, der kan forbedres. Gæster bør bestræbe sig på at være korrekte i deres anmeldelser, da vildledende oplysninger kan påvirke både udbydere og fremtidige gæster.
  • Relevans for opholdet: Anmeldelser bør fokusere på det faktiske ophold og oplevelser på ejendommen. Irrelevant indhold, såsom personlige klager, der ikke er relateret til opholdet, bør undgås.
  • Respektfuldt sprog: Brug af respektløst og upassende sprog er ikke tilladt. Anmeldelser med stødende eller upassende sprog vil blive slettet.
  • Privatliv: Anmeldelser skal respektere udbydernes og andre gæsters privatliv. De bør ikke videregive personlige data af nogen af parterne.
  • Ikke diskriminerende: Anmeldelser bør fokusere på den samlede oplevelse snarere end personlige egenskaber af udbyderen eller andre gæster. Enhver form for diskriminerende sprog tolereres ikke.
  • Ikke ærekrænkende: Anmeldelser bør ikke indeholde nogen erklæring, der direkte eller indirekte skader nogen part, herunder tredjeparter.

3.2 Politik vedrørende sletning af anmeldelser

Anmeldelser, der opfylder vores retningslinjer for indhold, bliver hverken redigeret eller fjernet fra platformen. Udbydere kan ikke fjerne anmeldelser skrevet direkte på HomeToGo, så længe de overholder reglerne. En anmeldelse kan kun slettes, hvis:

  • Den har ulovligt indhold eller oplysninger, der er uforenelige med vores servicevilkår eller disse retningslinjer for indhold, eller hvis:
  • Gæsten aldrig nåede frem til sit ophold eller aflyste opholdet på grund af omstændigheder, der ikke var relateret til det pågældende ophold.

4. Hvordan gør du opmærksom på en bekymring?

Dit samarbejde er med til at opretholde en retfærdig og respektfuld rejseplatform. Hvis du bemærker ulovligt indhold eller oplysninger, der er uforenelige med vores servicevilkår eller disse retningslinjer for indhold, bedes du informere os derom. På hver ejendomsside giver vi dig mulighed for at dele din feedback om indhold leveret af både vores udbydere og gæster. Afhængigt af arten og mængden af de rapporterede problemer kan det være nødvendigt at implementere begrænsninger for brugen af vores platform. I nogle tilfælde kan suspendering af brugerens konto også være nødvendig.

image-tag